четверг, 27 сентября 2012 г.

Портфоліо


Портфоліо ПРОЕКТУ «Альтернативні джерела енергії»
Назва навчальної теми
«Альтернативні джерела енергії»
 Навчальні предмети :Фізика українська мова і література, інформатика, астрономія,

Вік учнів, клас
 У проекті задіяні учні 9-х класів, вікова категорія 14-15 років

Стислий опис проекту
 У проекті задіяні учні 9-х класів.
Мета проекту 
«полягає у визначенні з чого вітру чи сонця на нашій території можна отримати більше "дармової" енергії, а також визначення тепловтрат звичайного житлового будинку для компенсації їх відповідною за потужністю установкою. Не секрет, що опалювальний сезон перетворюється на щорічне випробовування для сімейного бюджету. Виконавці проекту щиро сподіваються, що кожен хто ознайомиться з ним замислиться над можливістю переходу на відновлювані джерела енергії.»

Завдання:
вишукують у довідкових матеріалах інформацію про перспективи використання вітрової та сонячної енергії. Учні створюють план роботи на основі якого кожен розробляє індивідуальний план. Результати оформлюють у вигляді публікації
вишукують у довідкових матеріалах та Інтернеті інформацію про джерела енергії, які починає використовувати людство у своїх потребах. Результати оформлюють на Web-сайті з метою обміну інформацією з усіма зацікавленими у цій проблемі
спостерігають за силою вітру та яскравістю сонячного світла в регіоні нашої школи, обчислюють енерговитрати житлового будинку 70 м2, визначають економічну ефективність переходу на альтернативні джерела енергії. Учні обробляють результати шляхом створення діаграм у Excel та створюють презентацію.
Навчальні предмети: Фізика українська мова і література, інформатика, астрономія,
План
Наш план дій
. Учні збирають та опрацьовують дані з Інтернету для Всесвітнього проекту Активні джерела енергії (Global Water Project), створюють таблиці та графіки, розробляють Інформаційні бюлетені та веб-сторінки. Учні створюють та демонструють мультимедійні презентації для класу.

Навчальні цілі
·         Демонстрація можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
·         Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання
·         Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
    Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування:    усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
Опис оцінювання

На початку проекту вчитель проводить мозкову атаку та демонстрацію вступної презентації 
опитування, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у їх навчанні, надавати зворотній зв’язок.. Оцінювання роботи над проектом буде здійснюватись за допомогою опитувальників, тестів. Оцінюватись будуть творчі роботи, соцопитування, презентаціі  , буклети .

Під час роботи учитель проводить формуюче оцінювання, а наприкінці проекту контрольний список 

Діяльність учнів
Учні об'єднуються в групи
1 група – прес-центр
2 група – тренери з проведення тренінгів

Відомості про автора

Горбунова Ірина Миколаївна
Учитель фізики та математики
Харківська спеціалізована школа № 73
Харків
Irene.81@bk.ru
23.09.2012-27.09.2012
 ХСШ № 73, Корчагінців, 24
Тренер : Подчерняєва Наталія Дмитрівна



Комментариев нет:

Отправить комментарий